2.2.17

JOHN MASTERS




Hej goda nyheter!

De svåraste produkterna att hitta enligt mig då det kommer till naturkosmetik är foundation, deodorant, läppstift, solkräm, schampo&balsam samt mascara. Visst finns det alternativ, men att hitta något som är bättre än det du är van att använda är ingen lätt uppgift. 

Jag har bestämt att låta bli att färga håret och samtidigt kändes det att jag vill hitta schampo och balsam som varken förgiftar mig eller naturen. Jag läste och frågade runt ganska mycket och köpte sedan John Masters produkter som jag förälskade mig i vid första användningsgången. Schampot doftar härligt och håret blir rent  med endast en liten mängd av produkten. Som balsam valde jag ett som både går att skölja ur eller lämna kvar, så praktiskt! John Masters har många olika schampon och balsam så det är bara att välja ett som passar just dina behov. Produkterna är lätta att få tag på, Googla lite så hittar du. Jag är i alla fall själv så nöjd att jag skulle vilja testa deras stylingprodukter också. 

Vi får se om jag tycker att solränder i framtiden räcker, om inte så kan man hos ekofrisörer bleka håret med lera. Det finns inga ursäkter för att fortsätta leka med gifter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!