2.11.16

EVERYDAY MINERALS

Everyday Minerals, Sugar Helsinki

Everyday Minerals, Sugar Helsinki

Everyday Minerals, Sugar Helsinki

Everyday Minerals, Sugar Helsinki



Tack SUGAR Helsinki för produkterna!

Everyday Minerals kosmetikserien är det jag från och med idag dagligen har i ansiktet. Länge har jag letat efter en bra naturkosmetisk variant att sminka ansiktet med. Nu har jag hittat den. Speciellt under vintern får jag stort behov av att lägga något på ansiktet. Kölden gör min hy både rodnande och torr så den behöver både lite retuschering och skydd. 

De produkter jag har i ansiktet på den sista bilden är:
- Mint Jojoba Color Corrector
- Multi-Tasking Mineral Concealer
- Rosy Light 2C Jojoba Base
- Pink for Flower Blush
- Polished all over shimmer

Först sätter jag av den gröna färgen som täcker röda fläckar och täckfärg på de ställen där det behövs. Sedan applicerar jag basen och till sist lite rouge och shimmer. Everyday Minerals egna kabuki vippor är härligt mjuka, och det är viktigt eftersom man applicerar mineralsmink med runda små rörelser. Slutresultatet är jag nöjd med, det ser egentligen ut som om man inte har någon smink alls, bara perfekt hy. Jag lyckades genast första gången utan några som helst problem, så svårt är det inte. Har ni testat redan? Om inte så gå in och läs mer och beställ gratis prover hem från Everyday Minerals genom att besöka deras hemsida nedan!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!