8.4.16

V I M M A SS16 (+POP-UP)

Vimma, Vimma Company, SS16

Vimma, Vimma Company, SS16

Vimma, Vimma Company, SS16

Vimma, Vimma Company, SS16

Vimma, Vimma Company, SS16

Vimma, Vimma Company, SS16

Vimma, Vimma Company, SS16

Jag var idag och besökte Vimmas Pop-Up i Kiseleff och hittade alla de här nya härliga plaggen ur deras nya kollektion. Butiken är öppen fram till söndag, men plaggen kan ju också köpas via nätaffären. Jag rekommenderar dock varmt ett besök om du har möjlighet, eftersom erbjudandena och urvalet i affären är toppen!

Leggins är favoritplagget hos oss, men eftersom de är tunna tär de nog med tiden ofta sönder, så jag var mer än nöjd att kunna fylla på urvalet med nya, fräscha, fina och roliga exemplar. Jag skaffade också som ni ser en tunika åt mig själv och en större storlek av den härliga yllehupparen, eftersom den tidigare vi haft blivit för liten. Och orkar man inte vänta på sommaren så får man ju nog fiilis i alla fall av blomblusen och så kan man ju bra använda shortsen ovanpå legginsen!

Jos tykkäät siitä mitä kuvissa näet, niin kipin kapin Vimman Pop-Up kauppaan (su asti) Unioninkatu 27, tai nettikauppaan tästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!