2.1.16

VINTERFIILIS










Nu är presenterna öppnade och ett nytt år påbörjat. Vi överlevde också denna jul, fast både min man och jag var trötta, som vi alltid är på julen. Vi fick dock i två dagar sätta oss i färdigt bord och det enda jag själv gjorde var en risgrynsgröt i ugnen. Jul annan dag spydde min man hela dagen, men på söndag var han redan kryare och vi andra besparades magsjukan (eller vad det nu var). Lenni och jag har varit flunsiga, men inte något värre än så. 

Lite uppköp på realisationerna har jag gjort och så var vi här om dagen och åkte skridskor på Braheplan. Annars inget speciellt, väntar på att dagis öppnar, Lenni har varit helt omöjlig hela jullovet, någon slags "megatrots" på gång just nu...

Det enda jag önskar av denna vinter är att den tar slut så fort som möjligt. Kyla är inget jag njuter av precis. Hoppas såklart på lite snö också för pojkarnas skull och ett jobb tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!