26.1.16

SUPERNÖJD MED SUPERMOOD

Supermood

Supermood

Supermood

supermood

supermood


Varje vinter kämpar jag med min hy. Att luften inne är torr och att det är kallt ute gör att kraven på vård och omsorg av hyn stiger. Förra året hittade jag den inhemska Supermoods naturkosmetiska serie och den har verkligen hållit sina löften. En gång i veckan använder jag fruktsyra och ansiktsmask och sedan skänker jag min hy både morgon och kväll olika serum och oljor. Jag kommer inte ihåg när min hy skulle ha varit i så här gott skick under dessa kalla månader. 

Här kommer de tips jag själv fick av Anne Kukkohovi (i samband med att jag vann en Supermood-tävling) och som jag tagit i bruk vid bekämpningen av min ömtåliga hy:


  • Hyn behöver peeling så att den öppnas för de vårdande produkterna. 
  • Använd lugnande och fuktgivande mask efter peeling.
  • Använd oljor i stället för emulsioner då det är kallt.
  • Ät omättade fetter, D- och C-vitamin samt kollagen.
  • Lägg puder på hyn när du går ut i kölden. 
  • Drick 8 glas vatten om dagen.

2 kommentarer:

  1. Pakko vinkata: Sokoksella on nyt alkanut superhyvä tarjous muutamista tuotteista JA: siis kun ostaa yhden Supermood tuotteen saa seerumin 30ml=täysikokoisen pullon kylkiäisenä! Tänään aloitin tuotteita kokeilemaan! T. Roosa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos ja toivottavasti moni ottaa vinkistä kopin.

      Radera

Tack för din kommentar!