18.12.15

JUL HOS OSS











Jag är som sagt inte själv någon "julmänniska", men eftersom jag har barn, får julen en annan innebörd. Det är roligt när pojkarna redan är så stora att de förstår lite. Vi har tittat ut och försökt se tomtarna som kikar in, öppnat julkalendern varje dag och igår kväll var vi efter granen som pojkarna fick klä.  

Julkorten är skickade och julklapparna köpta och packade så det torde inte bli någon sista minuters stress för mig. Å andra sidan kommer jag nog säkert att bli galen av att vara ensam med pojkarna från morgon till kväll fram till jul. Min man jobbar i Hagnäs saluhall, fiskaffären Rosendahl, så om ni vill ni ha den godaste fisken till julbordet av den sötaste saluhallsfölsäljaren, så vet ni vart ni skall vända er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!