2.12.15

FÖRÄLSKAD - RMS BEAUTY






Testade idag för första gången RMS Beautys ekologiska, vårdande kosmetik. Jag har länge letat efter en bra bas från naturkosmetik urvalet, men inte hittat någon passande. Jurliques löspuder har jag använt i flera år, men eftersom den alltid är lika svår att få tag på, har jag förgäves letat efter någon liknande naturprodukt. Higlighter har jag helt nyligen börjat använda i vardagen och gillar effekten så jag har hållit ögonen öppna för ett eko alternativ där också.

Jag märkte helt av en slump att Cillas i Alphyddan hade ett bra sortiment av naturkosmetik och när jag stötte på RMS blev jag genast intresserad och började läsa mer (här). Jag märkte snart till min förtjusning att serien hade ett underbart sortiment av ekologisk kosmetik och just de tre produkter jag var mest intresserad av d.v.s. "un" cover-up, living luminizer och "un" powder. 

Jag styrde mina steg mot Cillas som ligger passligt nära, för jag ville nu i alla fall första gången få testa produkterna innan jag köper dem. Jag blev förtjust i de produkterna jag hoppades på och så provade jag också en helt underbar lip2cheek produkt från RMS serien som jag nog säkert skaffar vid behov. 

Om du blev intresserade så läs mer om ofarlig kosmetik på sidan http://www.beautytruth.com/
och RMS serien på t.ex. http://www.rmsbeauty.com/

Om du bor i huvudstadsregionen så kan jag varmt rekommendera ett besök till Cillas om du vill testa produkter, där finns också ett och annat med tanke på julklappar http://www.cillas.fi/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!