29.8.15

VECKAN I STAN OCH SNAPCHAT









Veckan i stan har gått snabbt. Vädren har fortfarande varit på vår sida så vi har inte varit hemma utan på stadikan, stränder, Borgbacken och olika loppisar. Jag hoppas ni följer med @Lindusius på Instagram och nu också på SNAPCHAT !!

Bloggen uppdaterar jag mera sällan, för jag har helt enkelt inte tid till allt varje dag. På Instagram och Snapchat lägger jag dagligen upp bilder och video, det går så mycket snabbare än det här bloggskrivandet. 

Om det är någon som inte vet vad Snapchat är så berättar jag kort att det alltså är en "äppi" dit jag lägger upp korta videosnuttar. Där gäller det att vara aktiv och följa med dagligen eftersom inläggen raderas inom 24h. Snapchat och Instagram är lite som varandras motsatser. På Instagram visar jag upp valda delar ur valda synvinklar, medan Snapchat @Lindusius är totalt äkta och mindre omtänksam. 

Huj, nästa vecka börjar vardagen. Inte tänka på det nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!