2.8.15

CAFÉ IHANA

Ihana kahvila

Kalasatama, Fiskehamnen, Graffiti

Ihana Kahvila

Ihana Kahvila, Kalasatama

Kalasataman graffitiaita

Kalasatama, Fiskehamnen, Lindusius

Lite efter sex idag när vi ätit middag förstod jag att vi inte varit till Ihana Kahvila som finns i Fiskehamnen i sommar. Snabbt städade vi undan och hoppade på cyklarna och möttes av en infernalisk motvind. Jag trampade så gott jag kunde och med lite skuffhjälp av Onni var vi framme innan cafét stängde. Pojkarna trivdes och Lenni sade till och med "tämä on mahtavaa" <3, det finns nämligen både ett lekställe och leksaker för barnen och själva vägen med graffitiväggarna,  och alla olika fordon är ju en upplevelse i sig för små pojkar. Själv njöt jag av kvällssolen och den underbara utsikten, smuttade på min latte och var tacksam för att Onni äntligen har semester och vi kan vara med om många roliga, spontana sommaräventyr tillsammans ännu i år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!