22.7.15

VASUMA OLIVE BLACK


Vasuma, Vasuma eyewear, Olive, Olive matte black, Eyewear, Glasses,

Vasuma, Vasuma eyewear, Olive, Olive matte black, Eyewear, Glasses,

Vasuma, Vasuma eyewear, Olive, Olive matte black, Eyewear, Glasses,



Jag har fått mycket positiv feedback efter att jag fick glasögon, och jag måste säga att jag anpassat mig bra. Jag har ju den fördelen att jag kan välja när jag har brillor, så jag har på dem då det känns att de inte är i vägen. Nu köpte ett par andra eftersom jag nu tycker att det är kiva med variation. När jag valde dessa matt svarta bågar var jag mån om att de skulle vara så annorlunda som möjligt jämfört med mina tidigare (Kolla inlägget här).

De här nya glasögonen har endast minus lins, så de var mycket förmånligare än de första thank God. Bågarna är är av svenska märket Vasuma, modellen heter Olive och färgen är som sagt matte black.

Kan själv inte välja vilka av mina glasögön jag gillar bättre, men det behöver jag väl inte heller för jag har och använder båda hahaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!