1.6.15

VIT BOB

Olaplex, grey hair, gray, hair, white hair, bob, short bob, polkka, Acne studios

Olaplex, grey hair, gray, hair, white hair, bob, short bob, polkka, Acne studios

Olaplex, grey hair, gray, hair, white hair, bob, short bob, polkka, Acne studios

Olaplex, grey hair, gray, hair, white hair, bob, short bob, polkka, Acne studios

Olaplex, grey hair, gray, hair, white hair, bob, short bob, polkka, Acne studios

Olaplex, grey hair, gray, hair, white hair, bob, short bob, polkka, Acne studios, R/H

Olaplex gjorde det igen. Jag fick drömmarnas vitgråa hår utan damage.  Sakta men säkert har jag också gjort mig färdig att avstå från mina långa lockar och äntligen gav jag lov åt frissan att klippa riktigt "olan takaa". I dag är det första juni, alltså en perfekt dag för stora beslut om sommarhår och annat sånt som gör livet lite roligare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!