10.6.15

BILDER FRÅN HÄRLIGA KÖPENHAMN

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, Mother, Köttbyn, Meatpacking district

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, Mother, Meatpacking district

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, Tivoli

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, Mother

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, Hay

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, Jopo

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, Andersen

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, La Galette

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, La Galette


Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, Cafe Mandela

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, Cafe Mandela

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina, Norrebro

Köpenhamn, Copenhagen, Kööpenhamina

UPPKÖP






Jag var på en tre dagars resa till Köpenhamn med mina tre syskon. Min uppfattning om att jag skulle vilja bo där blev bara starkare, speciellt i Norrebro. Varför är jag inte ung och singel? Aijjo, för att jag är gammal och bunden. Noh, trevligt i vilket fall som helst att besöka staden nu och då. Det finns så mycket att se att det fortfarande känns som om jag bara sett en pytteliten del av allt staden skulle ha att erbjuda. Den bästa dagen var kanske den sista dagen eftersom vi hyrde cyklar och körde omkring i t-skjortor, jag fattade varför alla cyklar, det finns INGA backar!   Nog hade vi jätteroligt på Tivoli också när vi en kväll åkte i några av helvetesmaskinerna , fast maten på Tivoli rekommenderar jag nog inte, finns så mycket bättre och billigare ställen. 

Nu är magen mätt och shoppingtörsten släckt. Det gör nog gott med en getaway nu och då. 

2 kommentarer:

Tack för din kommentar!