13.4.15

SOLBRILLER

FWSS, To Sunglasses Matt Black, Fall Winter Summer Spring, Beam, Beam store, Beam Helsinki

FWSS, To Sunglasses Matt Black, Fall Winter Summer Spring, Beam, Beam store, Beam Helsinki

FWSS, To Sunglasses Matt Black, Fall Winter Summer Spring, Beam, Beam store, Beam Helsinki

FWSS, To Sunglasses Matt Black, Fall Winter Summer Spring, Beam, Beam store, Beam Helsinki

FWSS, To Sunglasses Matt Black, Fall Winter Summer Spring, Beam, Beam store, Beam Helsinki


Som sagt festade jag på lördag lite i förtid min Gradu. I dag fick jag veta vitsordet "Non Sine Laude Approbatur" och på fredag godkänns det på något möte. Jag trodde själv att jag skulle få Cum Laude, som är det följande vitsordet på skalan, men är nog överens gällande motiveringarna och medveten om att jag kunde ha filat på Gradun i ett år till om jag så velat. Det är bara att tacka och ta emot det man blir tilldelad och vara nöjd över att ha projektet bakom sig.  

Jag koncentrerar mig på det positiva alltså att jag fick  Magna Cum Laude i 3/9 bedömningskriterier och Laudatur i 1/9 bedömningskriterier. I 5/9 fick jag sedan det vitsord jag blev tilldelad så det var det.

För att ge en rejäl kram åt mig själv köpte jag idag för presentpengarna de här Norska FWSS solglasögonen.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar!