24.4.15

SAMPO I VIMMAS HÄRLIGA SOMMARNYHETER

Vimmacompany, ss15, fashion stock sales

Vimmacompany, ss15, fashion stock sales

Vimmacompany, ss15, fashion stock sales

Vimmacompany, ss15, fashion stock sales

Vimmacompany, ss15, fashion stock sales

Vimmacompany, ss15, fashion stock sales

Vimmacompany, ss15, fashion stock sales

Vimmacompany, ss15, fashion stock sales

Sampo fick idag efter bastun ställa upp framför kameran då jag genast ville se hur de nya "rutturaita" (design Antti Uotila) shortsen och "ihan pähkinöinä" (design Maija Louekari) blusen såg ut. Oj oj oj! Helt killeri setti! Perfekt till varma sommardagar! 

Kläderna såg just så ljuvliga ut som jag kunnat föreställa mig där jag stod och gjorde det svåra besluten vid Vimmas disk på Fashion Stock Sale. Det är bara ett faktum att Vimma har de bästa barnkläderna. Evenemanget håller på ännu hela lördagen så om ni inte han dit idag så gå nu en sväng och hälsa på Marjut och Jenni från Vimmacompany och Miia från KutiKuti bloggen.

Jag gjorde andra fynd också, men mer om dem en annan gång eftersom de här härligheterna ovan är förtjänta av ett helt eget inlägg <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!