5.4.15

KAAPELIN KIRPPIS

Kaapelin kirppis

Kaapelin kirppis

Kaapelin kirppis

Kaapelin kirppis

Kaapelin kirppis

Kaapelin kirppis

Kaapelin kirppis

Kaapelin kirppis

Kaapelin kirppis

Skit i köerna, de var så värt att vänta. Jag var på loppis i Kabelfabriken både på fredag och i dag och som ni ser var fångsten fantastisk. På fredag var det ryysis på bloggarnas avdelning så jag orkade inte trängas, men idag hittade jag solglasögon, flanellskjorta och Nike skorna just där. Efter två har köerna redan avtagit, men om ni vill in i morgon bland de första, så gäller det nog att infinna sig på plats minst en halv timme innan loppisen öppnar kl. 12.

Jag vet nu inte riktigt varför människor rullar så på ögonen åt oss som orkar köa till loppisar. Inte vet jag var annanstans man kan få så bra saker för en så billig slant. Ingen undrar när folket köar och rysär till Galna Dagarna heller, och på loppisar beter sig människor för det mesta mycket mer förnämt än på Stockmans Galna Dagar, med vissa undantag såklart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!