14.4.15

GONE FISHING - I WISH


Mini Rodini ss15, gone fishing tee, croco map tank, spot sunglasses

Mini Rodini ss15, spot sunglasses

Mini Rodini ss15, croco map tank

Mini Rodini ss15, gone fishing tee

Inte för att jag nu skulle vara någon större diggare av fiske, men nog skulle jag hellre sitta i en roddbåt med ett metspö i varm sommarluft, än få den här snön i ansiktet fortfarande...
Odottavan aika on pitkä brukar det sägas, och så känns det nog. Var är värmen, den som stannar och gör att jag inte fryser i två timmar efter en liten utevistelse?

Så realistisk är jag ändå att jag vet att det är helt onödigt att göra en massa sommaruppköp, för vips så for den, hemskt men sant. Några få utvalda klädesplagg som också kan användas utanför sommarsäsongen hör dock ändå till att guldkornen mina skall få. 

Organic cotton Croco tank top & Gone fishing tee & Spot sunglasses / Mini Rodini

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!