31.3.15

R/H WHITE LIES SS15

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15, Mountain earrings

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15, Mountain earrings

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15, Magic top

R/H Studio, R/H Store, White Lies, SS15, Long Magic Dress


Jag fick en inbjudan till R/H för att bekanta mig med hela White Lies SS15 kollektionen som nu finns i butiken på Fredriksgatan. Samtidigt som jag beundrade kläderna smuttade jag på den godaste drinken och talade med Hanna Riiheläinen om bland annat höstens kommande underbarheter och deras resa till New York Fashion Week. 

Magic Top och Long Magic Dress var de plagg från White Lies jag inte kunde tänka mig leva utan. Magic toppen är en ljuvlig loose-fit och maxiklänningen är klassisk men den osymmetriska fållen är helt genial. Jag fick äntligen också Mountain örhängen, och kan ni fatta att jag inte valde svarta! Många, många underbara plagg blev kvar efter mig, men jag är supernöjd med dessa, och det bästa med plaggen är att de inte är säsongkläder utan kan användas året om. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!