22.3.15

GALNA DAGAR PLOCK

Hullut päivät, Galna dagar, 2015

Hullut päivät, Galna dagar, 2015

Hullut päivät, Galna dagar, 2015

Hullut päivät, Galna dagar, 2015

Hullut päivät, Galna dagar, 2015

Hullut päivät, Galna dagar, 2015

Hullut päivät, Galna dagar, 2015

Hullut päivät, Galna dagar, 2015

Hullut päivät, Galna dagar, 2015

På fredag klockan halv elva på kvällen hördes ett duns i tamburen och när jag gick och tittade låg Galna Dagar katalogen plötsligt där. Jag tänkte att det varit någon snäll granne som fått vår post, men hörde senare att det faktiskt varit posteljonen som jobbade på sitt tredje skift den dagen.  Personligen kunde jag riktigt bra ha väntat på katalogen och räkningen till måndag, så att den stackars posteljonen kunnat gå och lägga sig. Men eftersom katalogen nu kom när den kom så har jag under veckoslutet hunnit skumma igenom den och plockade ovan mina favoriter.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!