20.2.15

POKKA


Urban Outfitters, Out from Under,  Bralette

Levis, Levi´s, Levis 501 ct

Urban Outfitters, Pins and Neddles, Leather Biker Jacket

Oversized leather biker jacket, bralette, Boyfriend jeans, Levis, Urban outfitters

Oversized leather biker jacket, bralette, Boyfriend jeans, Levis, Urban outfitters
   

Ja-a ganska mycket pokka behövs för att gå ut klädd så här och nu menar jag inte kölden. Men på något vis känns det så onödigt med alla fina toppar som ingen någonsin ser. Här visar jag nu en av dessa tillsammans med en oversized läderjacka och boyfriend jeans, tycker det blir ganska kiva kombination, fast jag nog inte är helt säker var jag skulle klä mig på detta vis. Mest tror jag att det är blickarna som står i vägen, fast dem borde man ju naturligtvis inte bry sig om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!