14.2.15

LEVIS 501CT OLD FAVORITE

Levis, Levis 501, Levis 501 CT, 501CT, Old Favorite, 501 women, New Levis model, jeans, light blue jeans, boyfriend jeans, relaxed fit jeans

Levis, Levis 501, Levis 501 CT, 501CT, Old Favorite, 501 women, New Levis model, jeans, light blue jeans, boyfriend jeans, relaxed fit jeans

Levis, Levis 501, Levis 501 CT, 501CT, Old Favorite, 501 women, New Levis model, jeans, light blue jeans, boyfriend jeans, relaxed fit jeans

Levis, Levis 501, Levis 501 CT, 501CT, Old Favorite, 501 women, New Levis model, jeans, light blue jeans, boyfriend jeans, relaxed fit jeans

Levis, Levis 501, Levis 501 CT, 501CT, Old Favorite, 501 women, New Levis model, jeans, light blue jeans, boyfriend jeans, relaxed fit jeans

Levis, Levis 501, Levis 501 CT, 501CT, Old Favorite, 501 women, New Levis model, jeans, light blue jeans, boyfriend jeans, relaxed fit jeans

Levis, Levis 501, Levis 501 CT, 501CT, Old Favorite, 501 women, New Levis model, jeans, light blue jeans, boyfriend jeans, relaxed fit jeans

Levis, Levis 501, Levis 501 CT, 501CT, Old Favorite, 501 women, New Levis model, jeans, light blue jeans, boyfriend jeans, relaxed fit jeans


Äntligen ett par boyfriend jeans som passar på min spinkiga kropp. Jag har letat och provat otaliga märken och modeller utan resultat i åratal. Dessa jeans kan jag rekommendera till alla er som inte vill bli av med rumpan helt och hållet då ni klär på er ett par lösare byxor.

Dessa avslappnat sittande ljusa jeans kommer att vara perfekta nu till våren och jag kommer att kombinera dem med både klackar och tossor. Det stör ju inte alls att de perfekta boyfrienderna var Levis, för jag som säkert de flesta andra 80-talsbarn har ett riktigt speciellt kärleksförhållande till märket. Jeansen är nostalgiska, men ändå på sitt sätt moderna, en kiva omväxling till de superspända jeansen jag oftast klämmer mig in i.

Läs mer om den nygamla Levis 501 CT modellen här på hemsidan


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!