25.2.15

ÄNTLIGEN SNART



Jag besegrade flunsan. Nu är det inte länge kvar tills jag lämnar in Gradun. Jag presenterade den på tisdag och min värsta rädsla, att vara tvungen att översätta citaten, gick inte i uppfyllelse. Knappa två veckor har jag på mig att paketera helheten och det borde utan vidare lyckas om inte Internet  går under eller något liknande.

Sedan blir det att skriva en sista essä, vänta på vitsord och anhålla om betyg samtidigt som det skall springas hos diverse rådgivningstanter, ergo- och talterapeuter med barnet. Aijjo! och så borde man ju någonstans ifrån riva nån lust att ordna kalas åt tre och fyraåringen.. 

Stanna och pusta ut hinner jag liksom aldrig, sånt är mitt liv. Jag försöker dock värna om de små stunder och andas in av lättnad när en sak är gjord och jag ännu inte tagit i tu med följande. Hoppas jag inte inom kort får besked om någon livshotande sjukdom för då kan jag nog säga att det skulle vitutta mig en aning att jag kört på som jag gjort.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!