12.1.15

SVART M.M.


BLK  DNM,  Mentorfootwear, H&M

Twist & Tango, Tiger of Sweden, H&M, Chanel

Charles & Keith

Just nu diggar jag allra mest dessa klädesplagg i min garderob. Jävligt spända byxor, läder och smycken skall det vara. Svart är nu kanske ingen nyhet, det kör jag med året runt, men guld däremot är något jag först nyss börjat använda och så är det klackskorna som kommit för att stanna. Väntar så på våren då jag kan trippa omkring utomhus utan att frysa ihjäl. Tills vidare övar jag flitigt hemma  och det har naturligtvis smittat av sig till pojkarna också. Vem vet hörni, kan hända att jag blir som min farmor som tog av sig klackskorna endast i duschen (om ens då).


Kläderna på bilderna bl.a. BLK DNM / MENTOR / TWIST & TANGO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!