4.1.15

LOPPISABSTINENS BOTAD I KATTILAHALLI

Maria Black Jewellery, ear cuff, Maria Black, StillWithYou

Charles & Keith, Heels

R/H, Tiger of Sweden

R/H, Tiger of Sweden, Vagabond

High heels,

Det brukar vara så att säger jag något så håller det. För några inlägg sedan uttalade jag mig om att i framtiden vara mer öppen vad gäller klackskor. På fredag då vi var ute och festade provade jag min väninnas kilklackar, de var superhöga men ändå bekväma. Det harmade mig att det ännu var för blött ute för de nyss köpta Samsoe&Samsoe skorna.  

Idag var det äntligen igen loppis i Kattilahalli och där hittade jag två perfekta par för framtiden. Vagabonds lågskaftade läderstövlar för 4€ och Charles & Keiths splitternya klackskor för 10€. Dåliga fynd var heller inte Tiger of Swedens byxor eller R/Hs shimriga blus med renläder på axlarna. Det röda rosettarmbandet kunde jag heller inte lämna kvar på bordet utan betalade den begärda 50-centen utan att pruta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!