18.1.15

DET FINNS EN GUD - SÄGER BIKERBÖNAN MED LOPPISFYNDEN

Twist & Tango, Colbie leather jacket, skinnjacka, leatherjacket, bikerjacket, bikerchic

Twist & Tango, Colbie leather jacket, skinnjacka, leatherjacket, bikerjacket, bikerchic

Twist & Tango, Colbie leather jacket, skinnjacka, leatherjacket, bikerjacket, bikerchic

Twist & Tango, Colbie leather jacket, skinnjacka, leatherjacket, bikerjacket, bikerchic

Twist & Tango, Colbie leather jacket, skinnjacka, leatherjacket, bikerjacket, bikerchic

Loppisfynd, Kirppislöydöt, Kattilahalli, Korurasia, Smyckesskrin

Loppisfynd, Kirppislöydöt, Kattilahalli, Korurasia, Smyckesskrin

Kirppis, Loppis, Fynd, Löydöt, Kosmetiikkaa, Kosmetik, Cosmetics

Kirppis, Loppis, Acne, Gianni Chiarini

Spetstop, Spetslinne, Loppisfynd

Image paljett klänning, loppisfynd

Det finns en Gud vet jag, för han har hittat på att man kan fläta håret när man inte orkar tvätta det. Det finns en Gud eftersom jag idag mådde tillräckligt bra för att ta mig till Kattilahalli. Och det finns en Gud eftersom det idag, i januari, var så varmt att jag kunde dra på mig min skinnjacka utan att frysa ute. Det är inte mer komplicerat än så. 

Jag var tvungen att avsluta loppisrundan halvvägs idag, inte på grund av att bihålan dunkade för varje steg, utan för att pengarna helt enkelt tog slut. Okej, läderväskan köpte jag ännu efter att jag inga pengar hade, genom att lova att jag betalar på försäljarens konto. Så en Gud finns också därför. 

P.S. Har ni hör om Primer? Jag hade inte hört om den produkten ännu för någon månad sedan, men idag hittade jag en helt oanvänd Primer på loppis så jag måste ju se om den ger den ögonblickliga illusionen den lovar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!