20.1.15

DEN VILDA OCH LYCKLIGA - MAXIMERING AV BIKERLOOK

The Wild Ones, Biker Chic, W Magazine
Bild W Magazine

Twist & Tango, Leatherjacket, Colbie jacket

Curls, Twist & Tango Colbie Leather jacket, BLK DNM jeans 4 platt black, Red Label jumper, Still With You earrings, Leatherlook, Bikerchic

Twist & Tango bikerjacket, Leatherjacket, Colbie jacket, Red Label jumper

H&M Premium Quality,  Leather boots

Curly hair, Biker chic, Still with you, Twist & Tango, Red Label

Curly hair, Biker chic, Still with you, Twist & Tango, Red Label

BLK DNM black jeans,Curly hair, Red label jumper, Teist Tango jacket, Leatherjacket, Still With You earrings, Biker

H&M Premium Quality,  Leather boots

Curly hair, Biker chic, Still with you, Twist & Tango, Red Label, Leatherbiker

Just när jag fått hem min  Twist & Tango bikerjacka så skrev en vän på Facebook att hon fått ett plötsligt brännande behov att skaffa en. Jag har också velat ha en bikerjacka hur länge som helst, men det måste ju vara just den rätta eftersom det är en investering för livet. Jag är garanterad om att jag kommer att använda jackan så länge den ryms på mig, det är en av de plagg som aldrig känns fel och den blir ju bara tuffare då den slits. Läderjackan jag köppte kan man faktikt också ta loss ärmarna från, så det ökar ju bruket ännu mer om möjligt. 

Inspirerad av fotografierna i en artikel i W Magazine drog jag på mig mina BLK DNM jeans, rufsde till håret och andades in lite vildhet för att åstadkomma bikerchic looken så som jag ser den. Men som sagt tycker jag bikerjackan passar med allt, detta är nu bara den ultimata looken enligt mig (okej en prätkä sku ha varit helt jees, men fick nu inte fixat en till fotosessionen).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!