6.12.14

VIMMANI

Vimmacompany, Vimma, Lettilegginsit, Maija Louekari, Minna Parikka, Buster Spades

Ornamon Design Joulu Myyjäiset, Kaapelitehdas


Vimmacompany, Vimma, Kaapelitehdas, KutiKuti, Maailma muovautuu

Muutama hetki, Kaisu Jouppi, Maailma muovautuu body, Vimma, Vimma company

Vimma, Vimma company, Kaapelitehdas, Ornamon design joulumyyjäiset

Kaisu Jouppi, Vimma, Vimma company

Maailma muovautuu, Vimma, Vimma company, Konstverk, Välgörenhet, Samfundskonst

Vilken underbar "Vimmanisk" och "Vimmagisk" dag med favorit barnklädmärket Vimma!

Jag drog på mig flätlegginsen på morgonen och fick spendera hela dagen i underbart sällskap i Kabelfabriken. Omringad av fina människor, underbara kläder (kunde köpa upp hela Vimma sortimentet) och kreativitet drog jag mitt strå till stacken i välgörenhetssyfte. Jag jobbade med barnen på konstverket som blev så fint att det tär i hjärtat att sälja bort det, men Äimä ry förtjänar nog varenda slant. 

Jag kommer vid senare tidpunkt att publicera mer bilder av det färdiga verket/väggbonaden och detaljer om auktionen, så håll er på trådarna! Om ni inte var på plats i dag, så rekommenderar jag varmt att besöka Vimma i Kabelfabriken i morgon söndag 7.12 kl. 11-17!

Med i välgörenhetsevenemanget även bloggarna / Hyväntekeväisyystempauksessa mukana myös bloggaajat:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!