16.12.14

MY O MY



My o My, X-mas Garage, Alexandersgatan

My o My, X-mas Garage, Alexandersgatan

My o My, X-mas Garage, Alexandersgatan

My o My, X-mas Garage, Alexandersgatan

My o My, X-mas Garage, Alexandersgatan

My o My, X-mas Garage, Alexandersgatan

My o My, X-mas Garage, Alexandersgatan

My o My, X-mas Garage, Alexandersgatan

My o My, X-mas Garage, Alexandersgatan


My o My, X-mas Garage, Alexandersgatan



Tuomaan Markkinat


My o My, X-mas Garage,

Idag när solen sken passade jag på och tog en sväng till Alexandersgatan. My o My har en julbutik mittemot sin vanliga klädbutik på Alexen och "my o my" var den fin!

Om ni inte skaffat alla presenter ännu så är X-mas Garage verkligen värt ett besök!

Jag drack en kaffe där också efter mina små uppköp (som jag berättar mer om senare), och så bara måste jag promenera hemåt via Senatstorget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!