7.12.14

HIMA


Asukaslehti Hima, Hima lehti 4/2014, Stadin asunnot



4 kommentarer:

  1. Hej! Har läst din blogg nu som då, och redan tidigare tänkt kommentera för att fråga dig - har ni tapetserat i er lägenhet, och har ni fått "lov" att göra det? Bor även själv i Hekas lägenhet på annat håll i Helsingfors, och när vi flyttade in fick vi svaret att man fick måla men inte tapetsera (vilket såklart är synd för det finns ju så fina tapeter!) Nu blev jag påmind om din blogg igen via tidningen, och ville kolla upp nu när jag fortfarande kommer ihåg :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Annika! Vad roligt att du kommenterade. Vi har inte bett om tillstånd men jag har tapetserat i vår förra Heka lägenhet och den nuvarande och trots att Isännöitsijän varit inne och tittat i båda har jag inte fått smisk :)
      Jag räknar ju självklart med att det är på min bekostnad som väggarna sedan en vacker dag återställs...

      Radera
    2. Hej!

      Tack för ditt svar. Låter bra att ni inte fått några problem med Hekas lägenheter trots att ni tapetserat, men var det svårt/dyrt att sedan ta bort tapeterna från er förra lägenhet då ni flyttade bort? :)

      Radera
    3. Det behövde jag inte göra för vi bytte internt.

      Radera

Tack för din kommentar!