17.12.14

CALENDAR 15

My o My, X-Mas Garage, Calendar 15, Calendarproject

Calendar 15, Calendarproject, Kalender 2015, Väggkalender, Designkalender,

Calendar 15, Calendarproject

Calendar 15, Calendarproject, Kalender 2015, Väggkalender, Designkalender,

Calendar 15, Calendarproject, Kalender 2015, Väggkalender, Designkalender,

Calendar 15, Calendarproject, Kalender 2015, Väggkalender, Designkalender,

Calendar 15, Calendarproject, Kalender 2015, Väggkalender, Designkalender,

Calendar 15, Calendarproject, Kalender 2015, Väggkalender, Designkalender,

Kommer någon kanske ihåg att jag oijade och voijade mig över att jag inte skaffade en väggkalender från Tokyos Julmarknad? Denna kalender var en av de fina kalendrar då fanns där till salu, men eftersom jag var så sjuk då orkade jag bara inte sätta mig in i hela saken. Nu hittade jag denna kalender på nytt på My o My´s X-mas Garge och förälskade mig.

Jag tycker om att ha en väggkalender trots att jag använder en helt traditionell kalender också. På väggkalendern brukar jag bara markera med en ring om det är något jag skall komma ihåg den dagen, därför gör det heller inget att utrymmet för egen text är liten.

Det främsta kravet för mig var utseendet. Denna kalender är visuellt tilltalande om något. 12 olika designers står bakom detta "konstverk". Bilderna är vackra som tavlor.
Läs mer om Calendar 15 här: Calendarproject

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!