30.12.14

BRINGING SEXY BACK - BEKVÄMA KLACKSKOR


Samsoe&Samsoe, Fall Boots 50, Black

Samsoe&Samsoe, Fall Boots 50, Black

Samsoe&Samsoe, Fall Boots 50, Black

Samsoe&Samsoe, Fall Boots 50, Black

Samsoe&Samsoe, Fall Boots 50, Black

Jag vet innerst inne att det är synd att snön smälter, men nu har jag en bra orsak att vänta på lite torrare gator. Dessa härliga klackar hittade jag i Urban A. Jag provade först låga läderskor som nog var snygga med de skulle ha varit ett tryggt, tråkigt val. 

Jag har just inga skor med klack, det har blivit så att det praktiska vägt tyngre än det sexiga under de senaste åren...

Dessa 10cm höga klackskor är dock mycket bekväma, säkert dels tackvare bred klack och dels en gömd platform framtill vilket gör att lutningen inte är så drastisk. Jag spatserade en god stund med skorna på i butiken och här hemma har jag också haft på dem och roat både man och barn. Jag måste hädan efter vara mer öppen för klackar, det finns helt tydligt bekväma sådana och visst känner man sig snäppet kvinligare och sexigare direkt.

Skorna: Samsoe&Samsoe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!