21.11.14

STILLWITHYOU



StillWithYou, Minimal earring set, Still With You, Oxidized silver

StillWithYou, Minimal earring set, Still With You, Oxidized silver

StillWithYou, earrings, Still with You, oxidized silver

StillWithYou, earrings, Still with You, oxidized silver



Mitt i förkylningen och eländet ringde det på dörren och jag fick ett litet vackert paket. 

Örhängena är från StillWithYou och jag förälskade mig i Renathes smycken genast första gången jag såg dem. Denna örhänges set består av 4 örhängen i oxiderat silver, det fjärde har jag i andra örat. 

Jag hade redan växt ihop mitt andra hål i örat, men dessa krävde få plats så det var bara att trycka igenom. 

Jag är en smyckesmänniska, men det går i perioder. Just nu har jag igen en period då jag gärna använder t.ex. ringarna på översta bilden som har legat och dammat i åratal.

Medan jag skriver detta har det börjat snöa, stora tunga flingor. Denna dag handlar helt tydligt om skönhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!