29.11.14

HEAD

Still With You, earrings, Monki coat

Libertine-Libertine coat, Still With You earrings, Wool Scarf H&M Premium Quality

Wool Scarf, H&M Premium Quality, Grey

Grey Wool Scarf

Woll Scarf, Premium Quality H&M, Libertine-Libertine

Woll Scarf, Premium Quality H&M, Libertine-Libertine, Wool Coat

Black tip nails, Woll Scarf, Premium Quality H&M, Libertine-Libertine, wool coat

Woll Scarf, Premium Quality H&M, Libertine-Libertine, Coat, Still With You, Earrinngs, Black and Grey


Det blev inte grått det här håret, men det är nu en mycket kallare färg. Ännu när jag gick till frissan var jag inställd på den gråa färgen, men min frissa som också är min goda vän, övertalade mig att låta bli. Det kan nog hända att jag skulle tröttna på det ganska snabbt... 

Flunsan håller i sig fortfarande, men jag var i dag till läkaren och hoppas att medicinerna hjälper fort. Jag börjar bli ganska deprimerad på att inte vara mig själv. Det finns så mycket som borde göras och ingenting orkar jag med. Jag skulle dessutom nästa veckoslut ha en jätte rolig grej framför mig på Ornamo Design Marknad med koppling till bloggen om jag bara får mig själv i skick. Skriver mer om det nästa vecka i fall det blir av.

Nu gäller det att hålla tummarna för att fredagens sällsynta novemberregnbåge strålar sina färger åt mitt håll. Hoppas vi ses i Kabelfabriken om en vecka!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!