23.11.14

FLUNSA

No make-up, flu, stillwithyou earring

nagellack, blacktipnails

nagellack, blacktipnails

Jag har varit flunsig sedan torsdagen. Det gick alltså typiskt så att när pojkarna äntligen blev friska så var det min tur att bli sjuk. Det positiva med flunsa är att hyn får vila, för någon smink orkar jag verkligen inte lägga på. Idag har jag varit hela dagen i badrock och tittat på vår nya TV och lackat naglarna. För en gångs skull finns det tid att låta naglarna torka ordentligt. Annars går jag nu omkring här som en osalig ande, svårt att fokusera, och tar jag tag i en syssla, påminner sig flunsan direkt om sig själv. Imorgon skall jag försöka få läkartid, för det känns som om detta inte kommer att bli bättre utan medicinering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!