2.10.14

LEVIS

Levis demi curve skinny, 24/32

Levis, Levis Crve ID, Levis Demi Curve, Demi Curve skinny

Levis, Levis Crve ID, Levis Demi Curve, Demi Curve skinny


Levis, Levis Curve ID, Levis Bold Curve, Levis Bold Curve Skinny, 25/32, t-shirt monki, monkistyle

Levis, Levis Curve ID, Levis Bold Curve, Levis Bold Curve Skinny

Levis, Levis Curve ID, Levis Bold Curve, Levis Bold Curve Skinny

Jag var på fyran i lågstadiet när jag äntligen efter många om och men fick mina första Levisar, jag tror det var modell 504. Det är nog ett märke som bränts i alla 80-tals barns hjärnor tror jag. På 90-talet när jag gick i högstadiet så skulle det vara modell 555 och inget annat. Fortfarande har jag nästan alltid haft i alla fall ett par Levisar i skåpet och nu på sommaren använde jag Levis 501 shorts i massor. Men när det kommer till hellånga jeans så gillar jag Levis Curve ID. Deras slogan som lyder att varje rumpform skall ha olika jeans, vet jag nu inte om riktigt stämmer eftersom jag har testat Slight Curve, Demi Curve och Bold Curve och alla satt bra (joo du läste rätt Bold Curve för mina kurvor!).

De svarta jeansen jag har på mig ovan är Demi Curve Skinny, de har mycket stretch och en något högre midja är de två andra modellerna jag testat (fast det finns olika), verkligen sköna med andra ord alltså. De mörkblåa jeansen är Bold Curve Skinny och de är en storlek större än de svarta jeansen eftersom de inte ger så mycket efter.  Jag vet inte om ni håller med, men för mig är det en ren omöjlighet att dra på mig ett par ljusa jeans utanför sommarsäsongen. Mörkt skall det vara. Med dessa klassiker kör jag denna höst och vinter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!