1.7.14

CLASSICSKT



Lundia, Classic, Lundia Classic, kidsroom, barnrum, lastenhuone

Lundia, Classic, Lundia Classic, kidsroom, barnrum, lastenhuone, artek

Lundia, Classic, Lundia Classic, kidsroom, barnrum, lastenhuone

Lundia, Classic, Lundia Classic, kidsroom, barnrum, lastenhuone, artek

Lundia, Classic, Lundia Classic, kidsroom, barnrum, lastenhuone


Nu avslöjar jag änligen den gömda sidan av barnrummet. Hittils har vi haft det gamla skolskåpet (som syns på första bilden) som förvaringsutrymme för böcker och leksaker i barnrummet. Skåpet har dock aldrig suttit i rummet utan kom bara med oss från vårt föregående hem. Jag har helatiden haft i tankarna att jag vill öppna upp det lilla rummet med hjälp av lägre och öppnare hyllor.

Vi har ju en stor Lundia Classic helhet från tidigare (Se tex. HÄR  & HÄR) och eftersom den levt lite under årets lopp hade vi lite delar som vi kunde utnyttja till helheten i barnrummet. Jag fixade upp Lundiahyllan under tiden min man var och slängde skolskåpet till ett nytt hem. Fräscht, ljust, praktiskt och barnvänligt är vad det blev.

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tack Elina! Barnrummet är mycket litet så det har tagit en stund att hitta de rätta lösningarna för att få det att fungera på bästa möjliga vis. Lundian sitter perfekt och släpper ljus igenom sig så det lilla rummet växte med många kvadrat nu när vi desdutom nydligen lyfte barnsängarna ovanpå varandra.

      Radera
  2. Fint blev det! Men äsch, vi skulle gärna ha köpt skolskåpet och sålt det andra skåpet vi köpt av er :)

    SvaraRadera
  3. Urfint (som man säger i Vasa) :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!