15.6.14

GIMME

eiran kirppis

eiran ranta


hietsun kirppis

munkkisaari

eiranranta

eiranranta, eiran ranta

diakonissalaitos, kallion puistokirppis, 2014

vans, ray ban, crockers

american apparel

american apparel

u.s.a

pitsi, lace, spets

kirppislöytö

Stan gav mig sitt bästa idag, dvs. en massa fina vyer och loppisfynd på tre olika loppmarknader (Hietsun, Eira och Kallio). Nu undrar jag igen varför jag någonsin köper något från butiken, när allt ni ser på bilderna ovan kostade sammanlagt 25€! På loppis kan man dessutom kreisishoppa som jag gjorde vid minishortsen, "why not?" tänkte jag. 

P.S. Det är inte kläderna som är fläckiga utan spegeln, never mind.

3 kommentarer:

  1. Du har precis rätt kropp och storlek för att hitta kläder på loppis (och utan att prova)! Har själv jättesvårt att hittta i min storlek och utan att prova. Allt sitter så bra på en liten kropp.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättefina fynd ju :)

      Radera
    2. Joo det var en superfynddag :-)

      Radera

Tack för din kommentar!