18.5.14

TVÅ

För två år sedan var jag helt omedveten om att jag följande dag skulle föda ett barn som skulle förändra hela mitt liv och mig. Just nu håller jag på att intervjua kvinnor med liknande upplevelser och kan säga att ingen klarat sig utan skador. Det är på sätt och vis tröstande att veta att man inte är ensam med sina trauman, men sorgligt på samma gång. Lillis fyller alltså två imorgon och idag hade vi kalas. Hela gårdagskvällen och idag gick åt till förberedelser, kakorna misslyckades totalt, men festen är över och alla vid liv. 

2 kommentarer:

  1. Grattis till två-åringen! Vi har tydligen ganska jämnlika söner, hade inte ens insett det (min 27.4.12) ;) Och min kaka nr 2 misslyckades också men var god ändå :p Brios tågbana (födispresent) har blivit en favorit hos oss :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aj kiva att höra! Då vet du hurudant det är :-D

      Radera

Tack för din kommentar!