21.5.14

LE


Granit carpets, Granit, carpet, rug, black & white, black and white

Sommaren har kommit och med den en lathet, speciellt vad gäller bloggen. Bloggen har ju handlat i stora drag om spaningen efter lyckan och just nu känns det som om jag inte behöver spana, inte så ofta i alla fall. 

Det händer mycket i mitt liv just nu, många stora och fina saker som får mig att le, ja till och med skratta. Pojkarna växer och det blir stundvis lättare. Min Gradu går framåt över förväntningarna och framförallt tycker jag att jag hittat något hos mig själv som varit försvunnet. Jag läste igenom mina gamla dagböcker och kom ihåg saker jag glömt bort, kände känslor jag inte kom ihåg att jag hade. 

Fortfarande längtar jag efter många saker i mitt liv, men jag lever i den tron att de kommer att uppfyllas. Fortfarande är jag rädd för framtiden men inser samtidigt att allt inte går att kontrollera. Fortfarande är jag trött, så trött att det inte går att beskriva men jag är samtidigt lycklig. Jag hoppas mina texter kunde ge hopp till någon. Jag vet, jag har levt och upplevt mycket, jag har varit inne i det mörkaste mörkret och idag kan jag ändå le.

2 kommentarer:

Tack för din kommentar!