9.5.14

HBD

video

Förra söndagen köpte jag ett leksakspiano från Kattilahallis loppis åt pojkarna. Det är ett sådan där färggrannt med en miljon knappar som man aldrig själv fick som barn men nog drömde om. Det har ju naturligtvis varit grymt bråk om pianot här hemma och inte minst för att jag tycker det är roligt att leka med det.

Nu kan jag redan spela Gubben Noak, Blinka lilla stjärna och Ha den äran, det är stort hörni för en som aldrig spelat ett instrument. Tänk om jag hade fått ett som barn, jag kunde vara en virtuos! Nå långt ifrån är det inte nu heller som ni kan se och höra från videon ovan.

Ha den äran till mig själv, 34 händelserika år har jag levt idag och livet fortsätter. Som trettiofyraårspresent tog jag tatueringen där jag förevigade det viktigaste. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!