9.5.14

34

Marimekko, Sarastus

Idag på morgonen blev jag väckt av mina tre "män" som sjöng och hämtade ett paket. Vi tog det ganska lugnt med pojkarna, eftersom vädret inte tvingade ut oss var vi i pyjamas ännu klockan två. Idag på eftermiddagen drog jag på min fina present och gick till dagis där alla mammor firades med sång, korv och pysslade presenter <3 Med magen full av korv åkte jag sedan ännu ensam till Fashion Stock Sales. Min syster försökte locka mig att dricka lite Fresita, men jag var helt nöjd här hemma med min pizza, limu och Huvila&Huussi. Tack och adjö födelsedag.

3 kommentarer:

  1. Fin klänning!! Var Fashion stock sales värt ett besök tycker du? Fast jag har nog blivit en minimalist. Vill inte ha en massa prylar hem, trivs med bara möblerna omkring mig. Och kläder är det ingen idé att shoppa nu :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Joo klänningen fick jag alltså sov gåva <3 det är kläder och skor så kanske inget för dig då :-)

      Radera
    2. Och det är ju bra att det finns balans här i världen. Minimalist är kanske det längsta från mig man kan komma :-)

      Radera

Tack för din kommentar!