11.4.14

VECKAN

Legacy tattoo








Muuto, E27

Veckan har varit en sillsallad. Jag har skött om tatueringen, lillis har haft öroninflammation, jag har försökt rekrytera informanter till gradun, storebror har äntligen börjat kisi på pottan, pojkarna fick nya byxor som mummi sytt, påsken närmar sig och jag har hunnit med ett par små inredningsgreijer här hemma. 

Tatueringen har läkt bra, ännu är den lite öm, men svettas inte bläck längre och ingen skorpa har bildats. Jag känner mig otålig inför att börja intervjuerna, men det har visat sig svårare än jag trodde att hitta kolikbarnsmammorna eftersom det inte finns något som helst forum. Här hemma fortsätter det som alltid, lite sjukdom och mycket fart fast vi har tydligen gjort en breakthrough på pottfronten. Hittade äntligen en lampa till den sista takplatsen här hemma och vessan är igen ur bruk för där fixar jag en grej jag skaffade under veckan, mer om den sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!