16.4.14

SÖRJA




Det goda med att ha familj är nog att det helt enkelt inte finns tid att sörja. Livet har under de senaste åren varit kämpigt, men det finns ingen möjlighet att bli i sängen och ligga. Upp måste man varje morgon för de andras skull. Ibland känner jag mig som en maskin som bara kör på, men vad har det nu för skillnad om sakerna blir gjorda. Jag tar en motgång i taget och har redan inställt sig på att följande redan lurar bakom knuten. Jag planerar inte längre än någon dag framåt. Det viktiga är att nuet funkar.

2 kommentarer:

  1. Hej jättefin blogg som du har! Nu finns det både en Blog Hop och en giveaway på min blogg om du skulle vilja delta! http://gladalinjen.blogspot.se/2014/04/blog-hop-blowout.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack ! Lade länken på din sida.

      Radera

Tack för din kommentar!