19.4.14

PÅSKLOV






Vi har lite längre påsklov för min man håller sin vintersemester nästa vecka. Inte så dåligt. Jag är ingen vintermänniska så det passar utmärkt att ha lite ledigt i vårigare förhållanden. Det blir ingen utlandsresa för jag kom på för någon vecka sedan att ingen av de manliga familjemedlemmarna har pass. Helt för stort projekt för mig just nu att ta i tu med. Samtidigt njuter jag av oplanerad tid, då blir det också mindre besvikelser sedan om någon är sjuk. Jag borde också sköta om både informantrekrytering och förberedelser inför att vi måste ta steget mot eventuell diagnos för att få subjektiv rätt till assistent för min son. Tiden i vår familj blir i alla fall aldrig långtråkig. Det finns alltid något som ser till att uppta all ens tid. Jag får vila när jag är död, eller hur man nu brukar uttrycka det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!