27.4.14

DAGEN


converse, marimekko, converse marimekko
ladybird

marble clothing
kattilahalli, kattilahalli kirppis, suvilahti
sovjetunion, doll,
Ikeaps2014, ps2014, Ikea
Ikea, Ps2014, IkeaPS2014

Idag på förmiddagen bar vi till skogen, där pojkarna klädde en liten gran med vitsippor medan jag plockade en bukett hem. 

På eftermiddagen satt jag på balkongen  och läste Kiddo, en underbar ny tidning  som jag till och med hade nytta av då jag gjorde halvmånsvimpeln till kalaset (http://lyckansost.blogspot.fi/2014/03/kalas.html?m=1) ! Senare cyklade jag till Kattilahallin kirppis för första gången. Jag var beredd på grymma köer och trängsel, men ingendera var det. Stämningen var kiva och utbudet bra. Hittade bland annat den fina Sovjetunionska trädockan och ryan där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!