9.3.14

KALAS

paper, balls, paperballs, papershop, cake, birthday, halfmoon, decoration

paper, balls, paperballs, halfmoons, decoration,



myrna, arabia



vimma, vimmacompany, tablecloth, braid, braids, fabric, maija louekari

vimma, vimmacompany, braid, braids, maija louekari

barr, fine little day


vimma, vimmacompany, mickey, collar, linen


Det blev ändå fest till slut. Tänkte att nu fan skall pojken ju firas fast det tar livet av mig. Gästerna förvarnades att jag och min man fortfarande är sjuka vilket ledde till ett stort bortfall, men huvudsaken var att några kom, guldkornet fick lite födistårta och jag fick lägga fram min nya fina bordsduk. 

Vad gör man inte för de här förgrymmade ungarna?

Grattis ännu till min treåriga, lilla, speciella hjärtkrossare <3
Mamma älskar dig över allt nu och för all framtid!

Lyhyesti: Pitihän ne kemut kolmivuotiaalle järjestää vaikka väkisin.

3 kommentarer:

  1. Hieno pöytäliina ja ihanan näköisiä herkkuja! Ja pojat taas niin suloisina! Nähdään pian!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kiitos! S:lla nousi nyt taas kuume tonne 40 hujakoille veikkaisin joten tovi saattaa vierähtää...

      Radera
    2. Eikä! Ei oo reilua! Lähetän kaikki lämpöiset ajatukset ajamaan pöpöt pois!

      Radera

Tack för din kommentar!