5.3.14

HEMMA


Nu har jag minsann haft tid att bläddra i inredningstidningar eftersom jag ligger i sängen för andra dagen med bihåleinflammation. Orkar inte riktigt göra något men att trycka på kameraknappen är nu inte så värst tungt så nu får ni igen se lite hemmabilder. Jag blev så inspirerad av bilden nedan som jag stötte på i en tidning att jag bara inte kunde låta bli att experimentera här hemma med mattor. Jag har drivit min man till vansinne tror jag..



House Doctor, carpet, rug, Bloomingville, Habitek, coffee table





House Doctor, carpet, rug










Grattis om du orkade igenom hela bildkavalkaden! Helt lika galet och opassande som på bilden av adea bands reklam blev det kanske inte hemma hos oss, fast jag gillar det stort.  Drömmen om en riktigt stor golvrya lever fortfarande, men det kan ta länge innan den rätta kommer emot mig..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!