24.3.14

FAVORITER


Marimekko, dress, necklace, shoes, Converse for Marimekko
Marimekko skirt, Dr Martens shoes, Lindex cardigan

Jag jobbar hemifrån idag så jag passade på att snabbt försöka utveckla mina "selfie" talanger, det är inte nåt jag precis täcks göra på allmänna platser. Här är de klädesplagg jag tror att kommer att synas mest på mig just nu i dessa väder. Överst är en svart basic klänning som man kan kombinera med allt. Och nedan en randig bekväm kjol som gör livet lite roligare. Den tunna mantelkoftan är också något som passar till vad som helst, men den ger ändå lite attityd. Helt ännu har jag själv inte börjat använda tennaren men det tar nog inte länge. Tills vidare är det maiharna som gäller och jag tycker de ser kivuga ut med kjolar och klänningar. 

P.S. Det är förresten första gången jag sitter ute på balkongen och skriver, härligt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!