5.1.14

VÅRT

Linen sheets, Pentik, Silk curtain, Kartell

Linen sheets, Kartell, Pentik, Pellava lakanat,

Lace lamp, Pitsi valaisin, Spets lamppa

Marimekko Kuusikossa







Mitt nyårslöfte förverkligades snabbare än jag trodde, spjälsängen har flugit ut. Eller den står och väntar att bli borthämtad, men ute ur sovrummet är den! 

Det har inte funnits så många bilder från sovrummet för det har varit lite på hälft. Jag har nu flyttat sängen till mitten av rummet, och således finns det lite plats på bägge sidorna. Jag organiserade om också den ena väggen. Lite "nya" tavlor och ett par nätta byglar hänger nu på den sidan där spjälsängen tidigare var. Som nattygsbord på den ena sidan lade jag molnstolen som någon i tiderna övergivit på en vind på Torkelsbacken. Stolen har hängt med mig i många flyttar, den är ganska sympatisk tycker jag. 

Inget nytt i och för sig alltså, bara omorganisering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!