8.1.14

LV


dishsoap, laitilan, lv, diskmedel, astianpesuaine, DIY

dishsoap, laitilan, lv, diskmedel, astianpesuaine, DIY

dishsoap, laitilan, lv, diskmedel, astianpesuaine, DIY

Jag hittade den roliga idén att hälla diskmedel i en glasflaska härifrån. Alla som tycker om idén kan ju enkelt göra sin egen diskmedels/tvålflaska av sin favoritdryck. Själv konsumerar jag nästan aldrig alkohol och jag orkade inte börja gräva i glasinsamlingen så jag köpte en "vichy" i stället för en whiskey,  hällde i diskmedlet och lade på barkorken. 

LV står alltså för märket på diskmedlet som jag ville att skulle vara genomskinligt och för Laitilan Wirvoitusjuomatehdas som har flaskor jag tycker ser tillräckligt fina ut för att ha framme.

Berner Oy
Bild Berner Oy

Laitilan Wirvoitusjuomatehdas
Bild Laitilan Wirvoitusjuomatehdas.

Tällaisen tiskiainesäiliön tekee helposti lasisesta juomapullosta. Jos pullossa on kierteet voi käyttää pumppua, jos ei niin baarikaadin toimii myös oivasti. Itse käytin LV tiskiainetta lapinäkyvyytensä ansiosta ja Laitilan pulloa koska pidän sen ulkonäöstä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!