31.1.14

HALVMÅNAR

Inspis in action:

Fine little day scallops
Bild: Fine Little Day

Ferm living halfmoon

Bild: Fem Living

Allt kan man inte få. Ni kommer kanske ihåg att jag snålat efter dessa tapeter. Eftersom vi nu inte kommer att tapetsera här på en lång tid så tog jag bara lite inspiration. Jag fick med hjälp av en potatis, och den svarta färgen som blev över från Ink-projektet en tavla som har lite samma fiilis. 

potato potatis peruna

DIY poster white linen sheets dipdyed pillowcase pellavalakanat

diy poster juliste tavla halvmåne puolikuu

Så fixade jag också en ny vimpelkedja men med "halvmånar" till barnrummet av tidningsklipp. Den tycker jag man också bra kan ha ovanför kaffebordet vid kalas.


diy paperdecoration viirinauha puolikuu vimpelkedja halvmåne

Lyhesti:
Kaikkea ei voi saada mutta vähän samaa fiilistä kotiin toki voi itsekin loihtia.

2 kommentarer:

  1. Elloksella on tällainen Matto, jossa näitä puolikuita on. Just eilen selailin heidän valikoimaa!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!